Spelning på Bona

Kvällen började med att vi drack några öl hemma hos mig vilket var trevligt. Alla var närvarande förutom Robin som låg hemma och sov i vanlig ordning. Det är alltid gött att träffas innan ett gig och slappa lite. Ska finnas videoklipp och bilder från den här lilla tillställningen men jag har inte lyckats få tag i dem. Om jag får tag i dem så lägger jag upp dem på direkten.

Sedan fortsatte kvällen med att vi gick bort till Bona runt 22:30 tiden. Vi skulle inte spela fören runt 00 någongång men alla var sugna på att komma dit och kolla in lokalerna etc. Dessutom såldes det öl och det fanns folk där som man kände. När vi kom dit var det en hel del berusade ungdomar på plats och något punkband som spelade.

Till slut hittade vi ett bord där inne som vi satte oss vid, tog några kalla och glodde på de andra banden som spelade innan oss. Till sist var det våran tur och då var nog de flesta av oss skapligt onyktra. Så kan det gå när man spelar sent och det finns öl i närheten, hehe. Speciellt då ölen är gratis. Men det gick bra ändå hoppas jag.

Efter giget skulle alla ut på stan och fortsätta kröka men jag valde att gå hem istället. Vilket kanske var lika bra då Joel, Anton och Robin råkade ut för extremt galna äventyr den natten. Så det känns bra att man var klok nog att gå hem ;)

Här är ett par bilder från giget:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0